vrijdag 2 maart 2018

Spring Flowers


Hoi hoi,

Vandaag mag ik weer en Crealies Creatie laten zien.
Ik heb gekozen voor de Crea-Nest-Lies XXL no. 57.
Persoonlijk vind ik dit een mooie en rustige vorm waarmee je kaarten kunt maken
geschikt voor vrijwel elke gelegenheid.

Deze keer heb ik een easelkaart gemaakt met al een 
beetje voorjaars sfeer en een
"Just relax with a cup of tea" gevoel....


Gebruikte materialen
Artist Drawing papier van Schut
Aquarel papier
Brusho: Purple
Archival inkt: Deep purple en Plum


Het witte papier is op kleur gebracht 
met Brusho en alle randen zijn, 
als puntje op de i, aangezet  met wat inkt.

  

De 'vakjes' op het bovenste gedeelte van de kaart heb ik gemaakt
 met de On the Edge mini stans.
Op deze manier kan je extra "vakjes" maken waarin je een 
of meer labeltjes in kan stoppen.


Crealies Stansen/Dies
Crea-Nest-Lies XXL no. 57
Crea-Nest-Lies XXL, Labels & Tags no. 02
Duo Dies no. 40
Duo Dies no. 40 A
On the Edge mini no. 09
Set of 3 no. 25
Text Dies no. 06
Text Dies no.108
Crealies Stempels/Stamps
Test & Zo mini no. m 05



Creatieve voorjaarsgroetjes, Anja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten