maandag 12 februari 2018

Strawberry Yoghurt Drink


Fruitjes,

Vandaag mag ik het startsein geven voor de 
tweede Crealies Blogestafette van dit jaar.

 Het thema is "Thee"
Nou, daar kunnen wij wel wat mee....

Alleen ben ik er niet zo'n liefhebber van,
Nee, in plaats van thee, drink ik graag drinkyoghurt mee...


De meesten van jullie zullen wel weten, of zelf ontdekt hebben, 
dat oppimpen niet zo mijn ding is.
Maar met dit thema en mijn yoghurtdrink 
kwam dit idee al snel naar boven.

En wat een onwijs leuke kleine tekst-stempeltjes....
Die geven nog meer mogelijkheden...


 Gebruikte materialen
Fluweel papier
Zwart glanzend kaart papier
Inkt: Peeled paint, Forest moss, Barn door, 
Festive berries en Scattered straw
Embossingpoeder: Clear super fine


Deze kleine, glimmende aardbeitjes heb ik gemaakt 
met het Bits & Pieces stempeltje 
en heb de kleinste aardbei van de twee gebruikt.
Eerst op rood afgedrukt en daarna ook op groen met zwarte, watervaste inkt. 
Vervolgens het rode aardbeitje helemaal uitgeknipt en met 
clear embossingpoeder bewerkt.
Daarna het groene kroontje uitgeknipt, gevormd en op zijn plaatst vast geplakt.


Het steeltje van de grote aardbeien heb ik gemaakt van een "grasspriet"
En eigenlijk is dit grasrandje gemaakt met de ijspegel 
on the edge no. 24 in plaats van de echte grasrand, 
on the edge no. 23.
Foutje......

Ja, het zijn 'gewoon' weer hele leuke nieuwe
Crealies hebbeding stempeltjes en stansen.
Iedereen zal dit gevoel wel herkennen....

Crealies Stansen/Dies 
Partz no. 25
Crealies Stempels/Stamps 
Bits & Pieces no. 125
Tekst & Zo no. m 01
Tekst & Zo no. m 02
Tekst & Zo no. m 03
Al bestaande stansen die ik heb gebruikt:
Crealies Stansen/Dies 
Crealies Create a Box no. 06
Duo Dies no. 37
Duo Dies no. 37 A
On the Edge no. 24
Partz no. 13
Partz no. 24
Set of 3 no. 25

Geniet van deze nieuwe Crealies Blogestafette en kom morgen weer gezellig 
langs om de creatie van Sandrine te bekijken want ook 
zij heeft weer iets moois gemaakt!


Creatieve Estafette groetjes, Anja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten