dinsdag 20 februari 2018

Beterschap...


Daar ben ik weer...

Vandaag wil ik jullie een betershapskaart laten zien.
En laat ik heel eerlijk zijn, ik heb er nog nooit zo veel nodig 
gehad dan als deze winter!


Gebruikte materialen
Artist drawing paper van Schut
Donker blauw kaartpapier van Juma
Zilverpapier, mat zilver
Embossingpoeder: Silver super fine

Op alle hoeken zie je een strip zitten.
Ik heb deze gemaakt met de Only Inside stans en wit papier.
Nadat ik er een smal stripje van had gesneden heb ik 
zilverkleurig papier doorheen geregen.
Het strookje zilverpapier is 2 mm breed.
Ik ben vanaf de onderkant gaan "rijgen" en heb
 steeds twee 'schuintjes' overgeslagen.

  

Crealies Stansen/Dies
Crea-Nest-Lies Small no. 13
Only Inside no. 101
Crealies Stempels/Stamps
Backgroundzz no. 02
Tekst & Zo no. BE 09
Crealies Stans & Stempel/ Die & Stamps
Combies no. 01



Komen jullie gezellig langs bij de Crealies stand 162/162A 
op de Knotsgekke Kaarten- en scrapdagen in de Brabanthallen?
We zijn er op 22, 23 en op 24 februari.
Dan kun je al onze creaties van dichtbij bekijken...

Creatieve groetjes, Anja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten