donderdag 7 december 2017

Soft...


Van Harte Welkom vandaag,

Na weer een geslaagde blogestafette laat ik jullie een kaart zien die ik de afgelopen week voor Crealies heb gemaakt.
Het is weer een rustige creatie geworden die verder niets meer nodig heeft.
Ook met weinig kan je een kaart maken die 'iets' verteld of uitstraalt.


Gebruikte materialen
Crème papier
Paars vezel papier
Inkt: Dusty concord
Embossingpoeder: Gold super fine
Gedroogde bladeren
Meeldraadjes

Het Vezelpapier heb ik eerst, op maat gemaakt 
en daarna heb ik de randjes 'geplukt'.
De bloemen zijn opgebouwd uit diverse, uit-gestanste, laagjes.
Van de crèmekleurige laagjes zijn alleen de 
randjes van wat inkt voorzien.
De paarse laagjes zijn bestempeld met versamark 
en met goud embossingpoeder bewerkt.
Daarna alles gevormd en in elkaar gezet.
Het hartje is gemaakt van meeldraadjes die ik eerst, stuk voor stuk,
op kleur gebracht heb met goudkleurig embossingpoeder.

  

Crealies Stansen/Dies
Crea-Nest-Lies XXL no. 50
Crea-Nest-Lies XXL no. 70
Text Die no. 06
Crealies Stans & Stempel/ Die & Stamps
Combi no. 03
Combi no. 04


Zachte, Creatieve groetjes, Anja


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Anja !!
    Mooi van kleur en de bloemen zijn echt prachtig gemaakt . Ik hou van zelfgemaakte bloempjes op kaarten .Geeft een extra toets .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart is prachtig Anja, mooie kleurencombi!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen