maandag 30 oktober 2017

Crealies Hochanda TV Creatie


Hallo allemaal,

Wat leuk dat je weer langs komt om naar alle 
blogestafette creaties te komen kijken.

Als het goed is hebben jullie gisteren, de mooie witte creatie 
gemaakt door Wilma, al bekeken.
Vandaag kan ik, eindelijk mijn bijdrage voor de TV uitzending laten zien. 
Dit kon ik niet eerder doen omdat ik met een stans heb
gewerkt die pas deze week gelanceerd wordt.

Op de TV?? Jaha, echt waar.
Een heus TV debuut bij Hochanda TV dit was op 14 oktober.
Een uitzending met Crealies producten en creaties.
Wil je zelf ook even kijken?
Klik dan HIER.


Gebruikte materialen
Gebroken wit, wolkjes papier
Oxide inkt: Seedles preserves en Picked raspberry
Perfect pearl: Pearl (spray)


Het gekleurde papier heb ik gemaakt met de kleurtjes inkt en de watertechniek.
Het blijft altijd een verassing wat er tevoorschijn gaat komen.


Crealies Stansen/Dies

Divers


Morgen is het alweer de laatste dag van 
deze negende blogestafette en dan 
kunnen jullie Marianne haar creatie komen bekijken.
Geniet er vooral van!

Creatieve groetjes, Anja


De linken in al mijn blogberichten verwijzen direct 
naar de artikelen in de webwinkel van Crealies.

1 opmerking: