zaterdag 30 september 2017

Blue bluem


Hallo Crealies bloghoppers,

Hartstikke leuk dat jullie weer komen kijken 
tijdens de achtste Crealies Blogestafette.

Gisteren hebben jullie de creatie van Wilma al kunnen bewonderen.
Ik zit vandaag precies in het midden van al onze Crealies Designteam leden
om jullie weer een, hopelijk inspirerende, creatie te laten zien. 



Gebruikte materialen:
Wit papier van Schut
Donker blauw kaart papier
Brusho: Ultra Marine
Elastic Sparkle cord
Plakparels.

En met deze kaart wil ik jullie kennis laten maken met de Only inside stansen.
En wat je daar allemaal wel niet mee kan doen.....
Pffffft te veel om op te noemen!

  

Ook zijn er weer nieuwe On The Edge stansen in mini formaat.
Met deze set heb ik het opleg element 
gemaakt waarop ik de tekst geplakt heb.
Door ze 4 x, in het "vierkant" uit te stansen krijg je deze vorm.
Het zijn echt stansjes om mee te "spelen".  



Crealies Stansen/Dies
Divers


Morgen laat ook Marianne zien wat 
 zij heeft gemaakt met allemaal nieuwe stansen.

Heel veel plezier tijdens deze Blogestafette en 
vergeet niet om volger te worden 😊😉

Creatieve groetjes, Anja


De linken in al mijn blogberichten verwijzen direct 
naar de artikelen in de webwinkel van Crealies.

3 opmerkingen: