zaterdag 17 juni 2017

Inside Out...


Hallo beste volgers,

Vandaag wil ik jullie een creatie laten zien 
die ik gemaakt heb met soft finish cardstock gecombineerd
 met Distress oxide inkten.


Gebruikte materialen
Soft Finish Cardstock
Zwart kaartpapier
Distress Oxide: Fossilized amber (1+2), 
Faded jeans (1), Spiced marmalade (2),
Vintage photo (1+2) en Walnut stain (1+2)
Embossingpoeder: Gold super fine
Wax: Alchemy wax, Inca gold 
Gouddraadje
Tawny scrappers spools van Karin Foster


Voor de achtergrond heb ik de distress Oxide inkt met nummertje 1 gebruikt .
De laagjes inkt zijn na elkaar aangebracht waarbij ik het papier tussendoor 
steeds goed gedroogd heb met de heat tool.
Ook heb ik gestempeld met de oxide inkt zodat het heel subtiel 
meegaat in de achtergrondkleuren.
Tot slot heb ik B&P no. 04 en goudkleurige embossingpoeder gebruikt.


Voor de labels, gestanst met XXL no. 61, 
en de bloem heb ik papier op kleur gebracht met de 
 Distress Oxide inkt kleurtjes met de nummertjes 2. 
En op de bloem heb ik ook het 
goudkleurige embossingpoeder gebruikt.


Op deze creatie komen allerlei 
schuine vormen mooi samen.
 Dit kan omdat je niet alleen de stansen 
maar ook de stempels prima kan combineren.
En dat is echt Super fijn hoor!

  
Misschien vraag jij je nu af waar de tekst, die nu eenmaal op 
een label hoort te staan, is gebleven???
Op de achterkant natuurlijk  😉
En??? 
Wanneer zullen we afspreken??? 😊😏😜


Hieronder heb ik nog twee detail foto's geplaatst zodat je het gebruik van een paar stempels op de achtergrond wat duidelijker kan zien.

  

Crealies Stansen/Dies

Crealies Stempels/Stamps
Bits & Pieces no. 502


Creatieve en Bloemige groetjes, Anja


De linken in al mijn blogberichten verwijzen direct 
naar de artikelen in de webwinkel van Crealies.

2 opmerkingen:

  1. Fabulous creation Anja, I too love these new inks, they give a brilliant effect..love your card design.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ge-wel-di-ge kaart! Wat een gaaf effect met deze inkt, ik twijfelde er nog over maar nu ik dit zie....
    Het is niet dat ik geen inkt heb, maar ik ken mezelf, aan een kleur heb ik niet genoeg.....
    Hopelijk komen er ook mini's van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen