dinsdag 15 november 2016

Wilma kaart


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie de jaarlijkse Wilma kaart zien.
Wilma die op 1 november jarig is heeft de kaart inmiddels ontvangen.
Ze was er heel erg blij mee!!!
En ze schreef dat hij door veel mensen is bewonderd.
Bloos bloos.....


Gebruikte materialen
Wit papier van Schut 225 gr
Inkt: Wilted violet en Barn door
XXL no. 42, Set of 3 no 33, Duo Dies no. 33 en 33A
Tekst en blaadjes van Crealies
Plakparels van hobbytheek


Voor deze kaart heb ik twee kleuren inkt gebruikt en wat water.
Van alles maar een heel klein beetje en kijk eens 
wat een gaaf effect het heeft gegeven.
Ook ik werd heel erg blij van het eind resultaat!


Het woordje 'Harte' heb ik van het 
gestanste woord 'Hartelijk' afgeknipt.
Dit omdat ik graag een hoofdletter wilde.

Creatieve groetjes, Anja

3 opmerkingen: