vrijdag 9 september 2016

Hennie Kaart


Hoi hoi,

Vandaag weer een kaart voor een jarig Crealies Design Teamlid.
Deze kaart heb ik voor Hennie gemaakt 
en ik hoop dat ze hem mooi vind.


Gebruikte materialen
Wit papier van Schut 225 gr
Inkt: Wilted violet en Blueprint sketch
Perfect Pearls: Pearl (spray)
Borduurgaren van Madeira
XXL no. 8 en no. 42 en 
 van Crealies
Stempels: 
Diy Retro Vintage 


Het papier heb ik eerst met de inkt, perfect pearls en water bewerkt.
Pas na het uit stansen heb ik ze bestempeld 
met beide kleuren inkt.

De gaatjes die in de rand zitten kunnen op duizend 
en een manier gebruikt worden.
Ik ben met borduurgaren aan de slag gegaan en ik ben erg 
tevreden met het bereikte effect.


Creatieve groetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Waauw Anja dit is echt een mega topper. Super prachtig gedaan. Mooie kleur keuze, goede stempel keuze en de verwerking van dat garen super cool. Dat is een ideetje dat ik heel erg graag van jouw wil lenen om ook eens te doen als dat mag. Echt top hoor !! groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurencombinatie! En een diepte effect door de verschillende lagen. Hele mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen