zaterdag 20 augustus 2016

Summer Book 6


Hallo Allemaal,

Wat leuk dat je weer naar de workshop over een nieuwe pagina 
van het Crealies Summer Book komt kijken.
We krijgen leuke reacties en er zijn meer mensen aan een boekje begonnen.
Goed zo! Maar het is vooral leuk en we leren weer van elkaar.


Deze pagina is ook met inkt gemaakt.
De eerste laag is de inkt aangebracht met de blendingtool en gedroogd.
Daarna met de Masks & More weer een inkt laagje aangebracht.
Vervolgens water spetters aangebracht en de Mask bevochtigd erop gelegd.
Daarna alles goed gedroogd.


Na het papier op maat gestanst te hebben, 
met de Crea-Nest-Lies XXL no. 10, 
ben ik gaan stempelen.
Ik heb hiervoor gewoon de inkt gebruikt samen met embossingpoeder.


De takjes en de labels zijn gestanst uit met inkt op kleur gebracht papier 
en bewerkt met glossy accents evenals de her en der 
geplaatste en piepkleine rondjes.
Dit zijn 'restjes' van de takjes, hiervan heb ik ook de bloemhartjes gemaakt.

Crealies Stansen/Dies
Crealies Stempels/Stamps
Crealies Masks & More


De labels zijn bewerkt met embossingpoeder 
en de grootste heb ik bestempeld met de Bits & Pieces no. 53.
Ook de gestempelde tekstjes zijn bewerkt met embossingpoeder.

Het strookje heb ik gemaakt met een grote label 
en daarna was het borduren van de 
stiksteekjes een koud kunstje.

Verder heb ik gebruikt:
Wit papier van Schut
Licht crème papier (labels)
Inkt: Spiced marmalade, Wild honey 
en Vintage photo
Embossingpoeder: Pearl gold
Glossy accents
Borduurgaren van Madeira


Op deze laatste foto is de bladzijde helemaal af.
Ahum, op een stukje van een 
post-it blaadje, met een aantekening, na Ha ha
Dat zit nog tussen de kleine labeltjes in.

Creatieve zomergroetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten