vrijdag 22 juli 2016

Summer Book 3


Hallo volgers van het summer book,

Vandaag laat ik jullie weer een pagina van het Crealies boekje zien.

De achtergrond is gemaakt met twee kleuren inkt.
Deze zijn eerst op het papier gezet met de blending tool.
Vervolgens is er een fijne nevel met water overheen gedaan.
Na het drogen met de Masks & More no. 19 en de blending tool weer inkt aangebracht Bij de middelste cirkels, zijn beide kleuren inkt gebruikt.


De open "water bubbels" heb ik gemaakt met Decorette no. 11.
Na het stansen zijn ze bewerkt met embossingpoeder om ze een 
sprankelend effect te geven.


Voor de kikker heb ik eerst papier op kleur gebracht en daarna 
alle onderdelen gestanst.
Aan de tekstwolkje zit een puntje wat strakjes niet meer te zien 
wanneer de kikker in elkaar is gezet.


De twee cirkels vormen de buik, twee spreekwolkjes worden hier achter 
geplakt en het derde spreekwolkje wordt de kop die dwars boven 
aan de cirkels wordt vast geplakt.
Voor het vastlijmen heb ik alles eerst even opgebold op de stempel- en ril mat.

Met de kleine cirkeltjes, gestanst met de Duo Dies maak je de ogen 
en van de bloemenhartjes van de bloem, de twee voetjes.
Nu nog een mond tekenen en het kikkertje is klaar.


Crealies Items:


Verder heb ik gebruikt:
Wit papier van Schut 225 gr
Inkt: Fired brick, peeled paint
en Peacock feathers
Perfect pearls: Heirloom gold
Embossingpoeder: Clear super fine

Creatieve kikkergroetjes, Anja

De paars gekleurde links in al mijn blogberichten verwijzen direct 
naar de artikelen in de webwinkel van Crealies.

3 opmerkingen:

  1. Super mooi van kleur en die kikker is knap gemaakt van de malletjes 👍
    Lieve groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie achtergrond kleuren Anja.
    Heel leuk.
    Gr Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sta steeds weer versteld hoe je het voor elkaar krijgt.
    Super leuk.
    Groeten Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen