maandag 6 juni 2016

New flowers


Hallo Blogluitjes,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien waarbij ik de 
allernieuwste bloemen heb gebruikt.
Tja, ik ben en blijf nou eenmaal een echte Crealies bloemenfan.


Crealies Items:

De achtergrond is opgebouwd uit meerdere laagjes inkt, 
bestempeld met de Bits & Pieces en bewerkt met embossingpoeder.
Daarna gemat op donkerbruin linnenpapier.


Onderstaande opening is gemaakt met On The Edge no.16 die geeft 
een dubbele stiksteekjes rand.
met de los geknipte bloemblaadjes van Duo Dies no. 35 
heb ik het randje gemaakt.


Verder heb ik gebruikt:
Donkerbruin linnen papier
Wit papier van Schut 225 gr.
Inkt: Evergreen bough, Mermaid lagoon, 
Pine needles en Ground espresso.
Perfect pearls: Turquoise en Heirloom gold (spray)
Embossingpoeder: Clear super fine

Veel plezier!
Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking: