woensdag 2 maart 2016

Sponsoring EVKV 2


Hallo allemaal,

Vorige keer schreef ik al een kaarten cadeaudoosje te hebben gemaakt om de
Eerste Voorburgse Kanarie Vereniging; De Kanarievogel te sponsoren.
En nu laat ik jullie het tweede en laatste doosje, met inhoud, zien.


Gebruikte materialen
Bazzill papier
Designpapier van K&Company
Embossingpoeder: Clear
XXL no. 18 en Duo Dies no. 8 van Crealies
Vogeltje: Vintage Flouriches


Gebruikte materialen
Wit papier
Inkt: Faded jeans, Dusty concord en Broken china
Sparkle spray: Paars en blauw
Embossingpoeder: Clear ultra thick, 
Clear super fine en neutral shimmer
Stempels: Birds & Nests van Cavallini stamps
XXL no. 8, M&M no. 7, Duo Dies no. 17
en Double Fun no. 12 van Crealies
Nl tekststempeltje
Vogelhuisje en tak van CraftEmotions


Er worden regelmatig lootjes verkocht voor de loting.
En op deze manier wilde ik deze leuke vogelvereniging een klein beetje steunen.
Deze actieve vereniging is voor iedereen die van vogels houdt.
Wil je er wat meer van weten???
Bezoek dan eens hun website


Gebruikte materialen:
Wit papier
Inkt: Faded jeans
CLCB no. 22, Non stop stempel no. 4 en
Set of 3 no. 17 van Crealies

 

Gebruikte materialen
Bazzill papier
Inkt: Pumice stone
Nestabilities: Marvelous squares
Tekststempel van Inkadinkado
XXL no.8, CLCS no. 11, Duo Dies no. 23, 
en Set of 3 no. 23 van Crealies
Embossfolder van Tim Holtz

 Detail foto

Ik hoop dat degene die deze kaarten gewonnen hebben er blij mee zullen zijn.
Wel heb ik mij voorgenomen de volgende keer eerst de kaarten 
en dan pas het doosje te gaan maken.
Dan kunnen de kleuren beter op elkaar worden afgestemd.

Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten