zaterdag 12 maart 2016

Move for Life


Een hele goede dag,

Allereerst wil ik weer een nieuwe volger van mijn blog 
van Harte Welkom heten.
En dat is Ilonka. Ze heeft zelf ook een mooi blog waar het zeker de 
moeite waard is om even te gaan kijken. 

Deze keer wil ik jullie een bedank-kaart laten zien die ik 
in opdracht heb gemaakt. 
De tekst, Thanx 2 you en de kleur blauw, moesten de hoofdrol spelen.


Gebruikte materialen
Wit papier 
Wit gewolkt kaartpapier
Distressinkt: Black soot
Archival: Black jet
Brusho: Prussian blue en Turquoise
Embosspoeder: Clear ultra thick en Bright white
Stempels: Dandelion van Lavinia
Houten cijfer van CraftEmotions
Plak pareltjes


De achtergrond is gemaakt met Brusho met beide kleuren, 
tegelijkertijd, en water.
Het licht en donker effect vind ik erg goed gelukt.


Gebruikte CreaLies Items
Crealies Creatie Shapes no. 20 
Crealies creatieve Flowers no. 20 
Set of 3 no. 21 Flowers 12
Alfies no. 1


Voor het opbouwen van de kaart heb ik 
accenten aangebracht met de clear embossingpoeder.

Creatieve groetjes, Anja


4 opmerkingen: