woensdag 20 januari 2016

Blue Blocks


Goede morgen, middag of avond,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een 
Crealies creatie te laten zien en deze keer heb ik een 
Create-a-Card stans gebruikt.
Je merkt waarschijnlijk dat ik niet veel materialen heb gebruikt.
Zo zie je maar, je kunt met niet zo heel veel spullen 
toch een leuke creatie maken.


Gebruikte Crealies Items


Het 'design' papier heb ik gemaakt met 
inkt, stain perfect pearls en glad wit papier.
Niet alle vlakken zijn 'aangekleed' 
Ik heb bewust een aantal delen weggelaten.

Een kijkje van bovenaf....

Verder heb ik gebruikt
Donker blauw papier met een werkje
Wit kaartpapier
Glad, wit papier
Inkt: Chipped sapphire
Stain: Brushed pewter
Perfect pearls: Pearl

Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten