zaterdag 19 december 2015

Missing golden heart...


Hallo allemaal,

Op 1 september heb ik jullie een verjaardagskaart laten zien 
die ik gemaakt had voor mijn tante.
Helaas is zij op 15 augustus overleden.
Het was haar medegedeeld dat ze nog een week of vier te leven had.
Een heftige en zware boodschap

We zijn gelijk het weekeinde daarop naar haar toe gegaan met 
natuurlijk een zelf gemaakte kaart.
Zij was immers zelf een fervent kaartenmaakster en mijn aller grootste fan.


Gebruikte materialen
Wit papier van Schut 225 gr.
Distressinkt: Faded jeans, Dusty concord, Stormy sky, 
Tumbled glass en Scattered straw
Archival: Jet black
Embossingpoeder: Clear sparkle white
Stempel: Wishing tree van Lavinia stamps


Gebruikte Crealies Items
Crea Nest Lies XXL no. 8
NL tekststempeltje
Tekst & Zo no. D.3

 

Afscheid nemen viel niet mee
Gaf haar een lange warme knuffel

Ze was een bijzonder MOOI mens


Gebruikte materialen
Wit papier van Schut 225 gr.
Distressinkt: Scattered straw, Chipped sapphire, Dusty concord, 
Faded jeans, Tumbled glass, Stormy sky en Black soot
Embossingpoeder: Clear super fine
Mini vlindertje

Op condoleancekaart, die ik met tranen in mijn ogen heb gemaakt, 
ontbreekt de boom.
Een heel passend symbool voor haar, Sterk, altijd eerlijk en Standvastig, 
Lief, Kwetsbaar, heel Creatief, Liefhebber van alles wat groeide en bloeide, 
een vriendin, een bijzondere moeder, 
een speciale oma
en ga zo maar door...

 

Zal haar heel erg missen
Anja

3 opmerkingen:

  1. Wat heftig Anja...maar een mooie creatie...dit komt binnen! Wat zul je haar missen.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heftig Anja...maar een mooie creatie...dit komt binnen! Wat zul je haar missen.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oef, Dat is niet zo mooi, Dat is heftig. Sterkte.
    Je kaarten vind ik wel heel erg mooi gemaakt. prachtige serene kleuren en scene.

    BeantwoordenVerwijderen