donderdag 13 augustus 2015

Kaart Louis


Hallo lieve volgers,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik gemaakt heb voor mijn, in Engeland wonende, zwager. Een ECHT natuurmens.

De achtergrond heb ik gemaakt met de acrylblok-techniek en inkt.
Met deze manier van inkt gebruik is het altijd een verrassing wat er te 
voorschijn zal gaan komen.
Extra leuk dus.....


Gebruikte materialen
Wit tekenpapier van Schut 
Distressinkt: Picked raspberry, Mermaid lagoon, Dusty concord, 
Sedles preserves en Chipped sapphire.
Archival: Jet black
Embossingpoeder: Clear super fine en 
Clear sparkle white
XXL no. 8 en 22 van Crealis
Stempels: Flora & Fauna van Chocolate Baroque


De vlinder heb ik gestempeld, gekleurd en uitgeknipt en daarna 
op de kaart geplakt met 3D kit.
Het zou toch zonde zijn als de vlinder helemaal plat in 
Engeland aankomt niet waar? 


Creatieve groetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Prachtige vlinder!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi! De vlinder is echt een blikvanger. Hele mooie achtergrond ook. Die acrylblok-techniek met inkt lijkt me leuk om eens uit te proberen. Zal eens kijken of ik ergens een tutorial kan vinden, of weet jij er eentje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow die kleuren.. prachtig! groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen