vrijdag 28 augustus 2015

Een ideetje van Mij...


Hallo blogvolgers, 

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik heb gemaakt 
met behulp van een On the Edge stans. 


Gebruikte materialen
Twee tinten groen Bazzill papier 
Wit fluweel papier 
Distressinkt: Spiced marmalade, Mustard seed, Crushed olive, 
Broken china, Wild honey en Evergreen bough 

Gebruikte Crealies Items 


Neem een On the Edge stans naar keuze, 
ik heb no. 1 gebruikt. 
Neem nu een (A-5) stuk print- of rest- papier en zorg dat de 
stans tot aan de rand van het papier ligt. 
Nu door je stans machine. 
Leg nu de stans schuin op het papier zodat 
het, aan 1 kant, bijna het eerder gestanste deel raakt. 
Maar zorg er weer voor dat de stans tot aan de rand van het papier ligt en haal het door je stansmachine. 
Knip nu het middelste stukje er tussenuit. 
Nu heb je als het ware een mal. 
Leg je papier eronder en plak het even vast. 
Blend vanaf het (print)papier de inkt net wat over de rand 
heen op je kaartpapier. 
Verschuif de "mal" een klein stukje en herhaal het inkten 
maar nu met een andere kleur. 
Ga zo door totdat je een 'regenboogje' heb gekregen. 

 

Succes met deze inkt-techniek en ik zie je 
eigen gemaakte creatie graag in onze 
CreaLies facebook groep verschijnen!! 

Creatieve inktgroetjes, Anja 

1 opmerking: