dinsdag 12 mei 2015

Welkom thuis...


Hallo lieve volgers, 

Weten jullie nog dat ik op 10 maart een kaart liet zien die ik gemaakt had voor een vriend die een zware operatie moest ondergaan? 
Ik kan jullie nu vertellen dat het heel goed is gegaan en er 
geen uitvals verschijnselen zijn. 
Super goed dus! 


Gebruikte materialen 
Licht cème papier 
Distressinkt: Dusty concord 
Sparkle spray: Blauw groen van Avec 
Embossingpoeder: Metalic brass 
Stempel: Flourish van Viva decor 
Multi frame: MFD 057 
XXL no. 8 en Flowers no. 26 van Crealies
Emboss-stencil: Sanne Creative 
Tekststempeltje: Family stamps van 
Doe maar creatief 


De achtergrond is gemaakt met de inktspray en later afgewerkt met inkt. 
Zowel het stempelen en het embossen geeft extra effect. 
Het subtiel toepassen van de embossingpoeder maakt het 
helemaal af vinden jullie ook niet? 


Natuurlijk mogen de bloemetjes niet ontbreken. 


Bij thuiskomst kreeg hij een heerlijk gevulde fruitmand en deze kaart. 
Ik wens Henk veel sterkte met het revalideren. 

Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking:

  1. Het is alweer een echte parel Anja echt super mooi.
    Dikke knuffel van mij xxxx

    BeantwoordenVerwijderen