dinsdag 14 april 2015

Sweet rose


Lieve volgers,

Allereerst wil ik graag Anja en Wies van harte welkom heten 
als volgers van mijn blog!!!
Weten jullie dat je mij niet alleen via het blog maar ook via Facebook kan volgen?
Zoek maar eens op Anja v Kaarten...
En laat me even weten als je me 
gevonden hebt hoor :-)

Ik wil jullie een kaart laten zien die ik voor 
mijn moeder heb gemaakt.
Ze is tijdens het Paasweekeinde al 86 jaar geworden.
Zacht roze vind ze erg mooi 
vandaar mijn kleurkeuze.


Gebruikte materialen
Licht crème papier
Distressinkt: Victorian velvet
Perfect pearl: Biscotti spray
Creatable: LRO 327
Borduurgaren: Sulky
Plaksteentjes


 Gebruikte Crealies Items
Crea Nest Lies XXL no. 8
Crea Nest Lies XXL no. 22 stitch
Double fun no. 13
Duo dies no. 22 Flowers 13
Set of 3 no. 22 Flowers 13


De creatable mal heb ik zelf niet maar mocht hem uitdraaien 
van een hobbymaatje van mij.

Creatieve groetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Hele mooie Anja en ik ben gek op de kleur victorian velvet.
    Zal je moeder wel super blij mee geweest zijn.
    Knuffie's van mij,
    Veerle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie kaart Anja , wat zal jou moeder trots op je zijn als een geweldige kaartenmaakster,
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stijlvolle kaart heb je voor je moeder gemaakt. Mooi combinatie van mallen en kleur.
    Groetjes,Wies

    BeantwoordenVerwijderen