dinsdag 28 april 2015

Stand up support


Hallo beste Crealies Fans,

Vandaag wil ik jullie een easelkaart laten zien.
Voor de achtergrond heb ik Bits&Pieces stempels, clear embossingpoeder
en Bister gebruikt.


Gebruikte materialen
Wit papier
Distressinkt: Tubled glass, Forest moss 
en Walnut stain
Bister: Geel en groen
Embossingpoeder: Clear super fine, Clear Ultra thick, 
Antique gold en Gold super fine
Plakpareltjes


Gebruikte Crealies Items


Waarom heb ik dan voor de kaartnaam 'Stand Up support" gekozen?
Kijk maar goed naar onderstaande foto.
Met behulp van de Double Fun stans heb ik een steuntje gemaakt 
zodat de kaart rechtop blijft staan.
Geen gedoe en getob meer om iets te bedenken wat niet te dik is en 
waarachter de kaart rechtop gezet kan worden.


Een klein sneetje in het papier van het liggende gedeelte en daar 
het gestanste tabje er doorheen steken en wahla....
Double Fun is De oplossing!!!


De inkt is alleen gebruikt voor het afwerken van de details 
en het blauw kleuren van het witte papier.

Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking:

  1. Ik had ze al op het CreaLies blog gezien en ze is prachtig Anja.
    Heel kunstig.
    Knuffie, liefs van Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen