vrijdag 5 december 2014

Life two


Op zondag 17 augustus heb ik jullie een creatie laten zien 
die gemaakt had voor mijn vriendin.
Het was toen 10 jaar geleden dat zij een hersenbloeding had gehad door 
een geklapte aneurysma.

Tijdens deze hectische periode heb ik een dagboek bij gehouden waarin alle gebeurtenissen, de operaties, telefoontjes en alle kaarten verwerkt zijn.
Het eerste deel hadden we al eerder aan 
haar en haar man gegeven.

Nu, 10 jaar later, 
heb ik ook het tweede deel af kunnen maken.
Eerder dat lukte mij gewoon niet 
en ik kan niet uitleggen waarom niet.
Maar nu is de serie klaar.

Voor op de laatste bladzijde heb ik 
deze creatie gemaakt.
En nu ben ik ook zover 
dat ik dit aan jullie kan laten zien.


Gebruikte materialen
Wit papier
Distressinkt: Stormy sky, Dusty concord, Black soot, Chipped sapphire, 
Walnut stain, Gathered twigs, Faded jeans, Scattered straw, Forest moss, 
Tea dye, Tumbled glass en Vintage photo.
Embosspoeder: Dune en Rich gold
Stempels van Lavinia

   
  
Creatieve en dankbare groetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Wat is dit prachtig Anja...goed van je dat je dit hebt gedaan.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor al dit MOOIS kun je alleen maar dankbaar zijn.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen