zaterdag 6 september 2014

Bits & Pieces together


Hallo Allemaal,

Crealies heeft mij gevraagd of ik de bestaande en
vooral de allernieuwste stempels, Bits and Pieces, 
eens in het zonnetje wil zetten.
Nou, daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen.

Met vier Bits & Pieces heb ik een kaart gemaakt.
De achtergrond is op kleur gebracht met inkt en voor de stempelafdrukjes 
heb ik zwarte watervaste, stempelinkt gebruikt.


Gebruikte materialen
Wit papier
Distressinkt: Chipped sapphire, Dusty concord, 
Faded jeans en Salty ocean
Jet Black, watervaste stempelinkt

Crealies Items


Op de detailfoto kan je de opbouw van de kaart 
wat beter zien.

Creatieve Stempelgroetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Dit is een hele mooie kaart geworden ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Anja. Ik heb zelf ook 2 Bits and Pieces stempeltjes en vind ze ook heel leuk om er een achtergrond mee te maken. Deze manier ziet er ook heel leuk uit.
    Groetjes Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie stempels en prachtig op de kaart verwerkt Anja.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen