dinsdag 13 mei 2014

Voor jou...


Deze verjaardagskaart was voor een mannelijke jarige.
Altijd, waarom weet ik niet, vind ik kaarten voor mannen moeilijker te maken en te ontwerpen dan kaarten voor vrouwen.
  
Ik wilde een beetje een stoere, maar toch ook een verfijnde uitstraling krijgen.
Jaja, ik weet het..., ik maak het mijzelf altijd net
iets moeilijker dan nodig is, hè?
  
Met het eindresultaat ben ik best wel tevreden.
Want weet je, ik vind hem gewoon erg mooi.


Gebruikte materialen
Wit gewolkt papier
1 laagje van papieren zakdoekje
Distressinkt: Faded jeans, Pumice stone
en Stormy sky
Metalic rub-ons: Silver
Gesso
Mod podge
Shapeabilities: Parisian accents
Stickels: Silver
Plakpareltjes

Crealies Items
Set of 3 flowers 03
Crea nest lies XXL 08
Creative shapes 11

Het papieren zakdoeklaagje is met mod podge op het papier geplakt en daarna ook er overheen gekwast.
Nadat het droog was pas met inkt op kleur gemaakt.

Creatieve groetjes, Anja


1 opmerking: