dinsdag 6 mei 2014

Afrika...


Een vraag...of ik een kaart wilde maken met Afrikaanse kleuren?
Oeps, dat was weer een spannende uitdaging
die ik natuurlijk heb aangenomen. Ha ha

Met deze kleurcombi had ik nog niet eerder gewerkt maar ik 
vind het eindresultaat heel mooi geworden.
Wat vinden jullie ervan????


Gebruikte materialen
Distressinbkt: Fired brick, Peeled paint, Gathered twigs, 
Vintage photo, Walnut stain en Spiced marmalade
Embossingpoeder: Rich gold
Perfect Pearls: Heirloom gold
Faded dots mask van Duch DD
Liquid Pearls: Pearl gold

Crealies Items
Blaadjes CL CS 11
Krullen CL CS 02
Bloemen: Set of 3 flowers 01
Tekststempeltje 'Een kaartje voor jou' 


Ook een foto van de binnenzijde,
eigenlijk zonde om op te gaan schrijven he?

Creatieve groetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleuren, geweldig mooie kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al heb je nog niet zo met deze kleuren gewerkt, van mij mag je er nog meer creaties mee Super gezellig uit zo.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen