dinsdag 25 maart 2014

Extraatje...


Hallo allemaal,

Sylvia, Hartelijk Welkom als volger van mijn blog!

Vandaag plaats ik een kaart die ik gemaakt heb voor een hobbymaatje van mij.
Ze heeft momenteel erg veel last van haar schouder waardoor ze niet meer zo veel met haar geliefde hobby bezig kan zijn.
Zij is ook een fanatieke kaartenmaakster!!!
Tja, dan maak je natùùùùrlijk een extra kaart om haar te steunen nietwaar?


Gebruikte materialen
Crème papier
Distressinkt: Fired brick en Bundled sage
Embossingpoeder: Super fine clear en
clear sparkle white

Crealies Items
Crea nest lies XXL 01
Bloemen: set of 3 flowers
Vlinders: set of 3 butterflies
Stempels B&P 07 en B&P 15

Ze heeft mij super snel laten weten dat
ze er hèèèèèl blij mee was :-)

Creatieve groetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Wowww hij is wel echt heel erg mooi zeg ☺
    Gezellige en fijne week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart voor je hobbymaatje, dat zal zeker helpen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak je mooie gedetailleerd kaartjes !!!Gewoon Prachtig!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen