dinsdag 10 september 2013

Moederdag


Hallo allemaal,
 
Wat leuk dat jullie weer langs komen om te bekijken wat ik heb gemaakt.
Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn moeder voor Moederdag.
Het kwam er maar steeds niet van om
het op het blog te plaatsen.


Gebruikte materialen:
Crème papier
Distressinkt: Rusty hinge, Bundled sage, 
Tea dye en Vintage photo
Embosspoeder: Super fine clear
Nestabilitie: Labels four small
Achtergrondstempel Flourish
Gestanste vlinder
 
Crealies producten:
Masks & More CL MM 02
Bloemen CL CF 25
Tekststempeltje "Een kaartje voor jou"

Creatieve groetjes, Anja

5 opmerkingen:

  1. Ik heb even op je blog rond gekeken en heel veel mooie creaties gezien! Nu ga ik je volgen, misschien wil je ook bij mij kijken/volgen?
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beter laat dan nooit, ik vind het een hele mooie kaart en
    gelukkig laat je hem nog aan ons zien, mooi het lange hoge
    model ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar GOED Anja.....dat het er nu wel van gekomen is, want het is een heel MOOI en LANG kaartje wat je voor je moeder hebt gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Anja, mooie kleuren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen