vrijdag 30 augustus 2013

Classic....


Yeeeah, mijn zus was jarig...
 
Tja, ze werd 60, toch een speciale leeftijd hè?
Wat ga je dan maken??
 
Nou, ik heb om te beginnen gekozen voor een, voor mij, 
hele afwijkende maat, namelijk A5.
Het middengedeelte is gemaakt met snijmal van Lin&lene.
Mijn hobbyvriendin heeft deze voor mij uitgedraaid want zelf heb ik deze mal niet.


Gebruikte materialen:
Crème papier
Distressinkt: Vintage photo, Gattered twigs, Brushed corduroy en Tea dye.
Distress stain: Antique bronze en tarnishe brass
Embossinkt
Embosspoeder super fine clear en gold
Embellishments: cijfers
Creatables LRO 220
Shapeabilities: Decorative photo corners
Stempels:
Bloeiend gras van Kars
Blaadjes van Stamp craft
Fijne blaadjes van Inkadinkado
Kraaltjes


Voor de binnenzijde heb ik sparkle white embosspoeder, de in Zeist gekregen stempel, decorative labels one en de vlinderstempel van stampcraft gebruikt.
 
En dan wil ik jullie bedanken voor de vele, leuke en 
gemeende reacties op alle creaties!
Hier wordt ik altijd heel blij van!
Vragen stellen mag natúúúúrlijk ook hoor!

Creatieve groetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je zus en je hebt een schitterende
    kaart voor haar gemaakt ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar is je zus vast erg blij mee, want het is een Super mooie creatie geworden.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen