vrijdag 21 juni 2013

Net effe anders

 
Hallo blogbezoekers,
 
Vandaag een kaart die weer net effe anders is als alle andere....
Eigenlijk, zo realiseer ik mij, is dat bij elke creatie vinden jullie ook niet???


Het resultaat geeft mij een beetje het gevoel 
dat ik naar een voorkant van een album kijk...
 
Gebruikte materialen:
Crème papier
Distressinkt: Broken china, Frayed burlap en Antique linen
Perfect Pearls en water
Embosspoeder clear super fine
Borduurgaren met een glittertje
Vlinderponsje
Splitpen
Creatables LRO 156

Crealies producten:
Bloem CL CF 20
Creative shapes CL CS 06
 
Creatieve groetjes, Anja

8 opmerkingen:

  1. Hoi, hoi Anja,
    Het is weer een BJOETIE. De kleurencombinatie is GEWELDIG.
    Nog een fijne dag en alvast een heel fijn weekend toegewenst en tot dinsdag.....heb er zin in.
    Knuffel en liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een aparte kaart, ik vind hem heel erg mooi
    geworden, en zeker apart ☼

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Anja.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the colours and textures in this card Anja! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg mooie kaart. leuk gedaan met die inkt op de achtergrond.
    schitterende bloem.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful ! I love the technique using water splats and the colour combination is fantastic! Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi anja
    wat een prachtige kaart is dit, schitterende kleuren combi, heel mooi gemaakr
    vr groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Anja,
    wat een mooie kleurencombinatie heeft deze kaart en ja elke kaart is verschillend maar ik denk dat dit juist onze hobby zo leuk maakt,
    je witte kaart is inderdaad een geheel andere,
    maar daarom niet minder mooi!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen