vrijdag 11 januari 2013

Vrijdag...


Hallo lieve blogvolgers,
  
Het is weer Crealies vrijdag en mag ik jullie een nieuwe creatie laten zien.
Het is een beterschapskaart. 
Deze hebben we, in deze griep periode, wel nodig he?
  

 Gebruikte materialen
Crème papier
Distressinkt: Chipped sapphire, Shaded lilac,
Faded jeans, Dusty concord en Stormy sky.
Distressmarkers
Glossy accents
Stickels
3-D kit
 
Crealies producten
Creative shapes CL CS 11
Creative flower CL CF 13
Masks & more CL MM 03
Nonstopstempel CL NS 04
Tekststempeltje Beterschap rond
 
Creatieve groetjes, Anja

9 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie kaart Anja, rustig maar toch heel
    veelzeggend, ik vind hem helemaal te gek !

    Een gezellig weekend alvast :)
    Lieve grtjsss Erica xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, hoi Anja,
    Wat heb je HEERLIJK gespeeld met inkt ☺☺☺.....ik vind je kaartje GE-WEL-DIG.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Anja,
    wat een prachtkaart met mooie vormen!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anja hij is prachtig geworden!! gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    Wat een Plaatje van een Kaartje, zo SUPER mooi van kleur en vorm, in een woord geweldig
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooie kaart!
    Kleuren vind ik super.
    Liefs, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor je commentaar op mijn lay-out ik zie op je blog dat je heel mooie kaarten maakt.

    Groetjes Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er weer heel mooi uit, mooi van kleur.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja!
    Zag je berichtje op mijn blog en dacht ga eens even kijken bij jouw blog...wat maak je mooie kaarten zeg! Deze vind ik echt super! Nu ben ik ook wel gek van paars hahaha, dus dan is het al snel m'n favoriet haha
    Ik ben je iig gelijk gaan volgen, ben benieuwd wat je nog meer gaat maken :)!
    Liefs,
    Cin

    BeantwoordenVerwijderen