woensdag 6 juni 2012

A little Box


Hallo .... mede-freubelaars,

Weer een nieuwe en uitdagende 
challenge van Crealies.
Deze week krijgen de boxmallen speciale aandacht.
Het kan niet anders dan dat dit voor vele een onweerstaanbare 
uitdaging zal zijn.

Heb gekozen om boxmal nr. 5 te gaan gebruiken. 
Ideaal om een kleine attentie in te stoppen en de ontvanger een 
extra feestelijk en speciaal gevoel te geven.


Ik heb gebruik gemaakt van wit gewolkt papier en natuurlijk Distressinkt.
De stempel CL MA 03 heb ik gebruikt voor de rand langs het doosje 
en om de topsluiting een extra accent te geven.


Op drie zijkanten heb ik een kleine bloem 
CL CF 13 geplaatst, gemaakt van
gestempeld papier, en de blaadjes van
snijstans CL CS 11.
Dit was het voor nu maaaaaar er is nog een andere in de maak....

Creatieve groetjes, Anja

6 opmerkingen:

  1. Leuk modelletje om te maken, vind je ook niet Anja?
    Ik heb erg mooi dubbelzijdig scrappapier gebruikt voor mijn doosje. Dat is al het halve werk. Niet zelf gemaakt, had goed gekunt hoor.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie en aparte creatie
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi geworden ik vind de kleuren ook erg mooi gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen